TURPROGRAM FOR 2014 LIGGER UNDER FANEN KONTAKT/OM HISTORIELAGET

12. april, 2014

Årsmøtet historielaget

7. mars, 2014
Historielagets årsmøte holdes på Brekka 4/4 kl 18.30. Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet må være styret hende innen 29/3.
           Etter at årsmøtet er ferdig vil Ingulv Burvald ta oss med på historisk vandring ved Tråk gruver ved hjelp av bilder
           og tekst.
           Det serveres kaffe og litt å bite i. Det blir også åresalg.

Karsten Alnæs med foredrag ; Grunnloven 200 år

29. januar, 2014

Torsdag 20. februar kl 18.00 inviterer Bamble Historielaget til åpent møte i Sentrumsbygget i Langesund. Kveldens foredragsholder er Karsten Alnæs og temaet er Grunnloven 200 år. Vi får besøk av "Kystens bevoktere" fra Risør, kulturelle innslag ved Guttorm Guttormsen og Langesund Mannsangforening. I foajeen vil Schibsted forlag ha salg av bøker forfattet av Alnæs. Alnæs er en som trekker mye folk der han ferdes og maksimalt antall som slippes inn i kinosalen er 238. Det vil lønne seg å være ut i litt god tid!

For å melde deg inn i Bamble historielag, klikk her.

Handlekurv

Totalt: 0.00 kr.